I ty, Brute?

Ano, i já. Jsem na Facebooku. Respektive celý šicí budoár. Šicí blogy, které spíš přípomínají ty módní a neobsahují žádné šicí tipy, mě až tak neberou, proto jsem se i snažila vydat jinou cestou. Nicméně tu vlastně nedávám skoro žádné hotové výrobky, což jsem jsem se rozhodla změnit právě FB stránkou, kde budu přidávat fotky hotových věcí včetně "technické" stránky.

Ale nejen já mám novinky!
I v Brně se v těchto dnech rozjíždí sdílená šicí dílna. Provoz zatím zkušební, nicméně se zde pořádají i kurzy šití za dost příjemné ceny a to i kurzy pro děti(od 10 let).

Obchod Šití Nití, který má svoji kamennou pobočku v Brně, uspořádal soutěž o nej šaty z jejich materiálů. Momentálně probíhá hlasování a fotky všech účastnic i informace, jak můžete hlasovat, naleznete zde.

Jeho videa jsou sice rok stará, ale mnou čerstvě objevená. Newyorský krejčí Rory Duffy v nich ukazuje, jak se šije takové pořádné sako. Kam se hrabou kurzy na Craftsy...a ta žehlička!

A nakonec jedna krása, co na mě vykoukla na Pinterestu. V těhle chvílích lituju, že už mám po svatbě :)


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Třicetiněco-letá milovnice klasických krejčovských technik a anti-rychlošití.

0 komentářů :

Okomentovat